December

Hei finisar!!!! Vad imponerad jag blir över att vissa av er fortfarande hänger här???? Har lite stressigt nu så hinner inte blogga, det är öppna hus, prov, inlämningar, julhandling och massa mer. ÄLSKAR DECEMBER. Det är ärligt den bästa tiden på året, så himla mysigt!!!! Men kan berätta lite om min vecka hihi. I måndags efter skolan gymmade jag tillsammans med Ebba, världens bästaaaa. Shit kommer typ inte ihåg va jag gjort riktigt, men vet att jag var på öppet hus på Åva Gymnasium någon av dagarna. Tror det var i tisdags. Då mötte jag först upp Robin i täby centrum och så satte vi oss i en av sofforna ich bara snackade. Han är för go han. Efter ett tag gick vi till Åva där vi mötte Emma och Kalle. Sen visade Robin oss runt lite eftersom att han går där, så var ju skönast att gå med honom än någon annan hehehe. Träffade också Benjamin där som också går i Åva så vi åkte hem tillsammans efter öppna huset. Var ett tag sen jag träffade honom så det var kul!! 
I torsdags hade jag teorilektion som vanligt med Försvarsutbildarna, vi gick igenom vinterkursen nu. Lärde oss om olika köldskador, behandling, hur kallt det blir i vind osv osv. Var intressant!! Sen skyndade jag mig hem för behövde plugga inför ett kemiprov jag hade igår. Fy satan vad nervös jag var hahaha. Men gick nog helt okej iallafall. På eftermiddagen igår så gick jag och Simon ut med Yammie på prommis, det var faktiskt mysigt (trots regnsnö och vind), det är inte så ofta vi umgås så längre faktiskt. 
Sen på kvällen var vi bortbjudna på middag tillsammans med alla grannar, skitkul! Vi "ungdomar", jag, axel, kevin, simon, lukas och ludvig satt mest i källaren och snackade och kollade lite på Idol. Sofia var med också men hon drog ganska tidigt för hon skulle ha hopptävling idag. Hahaha alltså detta är ett så luddigt inlägg men hoppas att ni kan läsa det???? Nu ska jag iallafall försöka somna om, vaknade vid 7 och kunde inte somna om #score. Ta hand om er u guys, pusssss 
Jag förra helgen hihi

Kommentera här: