Jullov

IIIIH ÄNTLIGEN JULLOV!!!!! Fick det igår egentligen men ändå. Hade avslutning igårkväll på skolan, och innan dess var Nils, Oscar, Erik och Albin hemma hos mig och kollade skräckfilm. Så jävla äckligt hahaha men skönt att jag inte var själv iallafall. Sen efter avslutning firade jag och familjen lovet med att äta ute. Så himla mysigt. När jag sen kom hem somnade jag direkt vid typ åtta hahaha. 
Idag har jag och bror min varit och julshoppat tillsammans. Kul att umgås lite med honom, vi gör inte det så ofta längre. När vi kom hem så satte jag mig och pluggade direkt, har en sista inlämning som ska in ikväll. Sitter på bussen nu påväg till Albin. Vi ska göra klart det sista pp våra inlämningar och sen kolla film. Mysiiiit. Nu ska jag av, så vi hörs sen. puss
Bild från i somras

Kommentarer:

1 emma :

skriven

tjo!!!! tänkte bara säga att jag har hängt här idag. ps fin blogg mkt inspirerande ds hejdå.

Kommentera här: