Sjuttonde december tvåtusentretton

Hei u guys!! Allt braa? Här är allt finemang, kan inte må bättre såhär i juletider!!!! Älskar julen, bästa tiden på hela året. Tänkte berätta lite vad jag gjort på senaste. I fredags var jag med massa från Nordöstra (min försvarsutbildargrupp) och vi hade som en liten avslutning på Laserdome. Sjukt kul, hahaha. Var hur länge som helst jag körde laserdome, men det var faktiskt kul!! De flesta är ju väldigt hype på det där med att träffa rätt och skjuta, med tanke på vad för grupp vi är. Vår förste sergant är ju jägare, så han var ju väldigt bra på att skjuta och träffa rätt haha. 
Efter det åkte vi hem strax efter 23, och så sov Jonas och Robin hos mig. När vi kom hem vid halv ett så kokade vi lite te och bara snackade. Tiden rann iväg och vi somnade inte förrän vid fyratiden, hehe. Dagen därpå vaknade jag av att Robin höll för min näsa så jag inte fick luft, hahaha, hur drygt?? Men jag andas väligt tungt när jag sover, jag snarkar inte men andas väldigt högt, så hade typ väckt honom hehehehe. Då gick vi upp, fixade frulle och sen låg vi kvar i sängen och kollade på film. Fina killar det dära. Vid 13 kom Victoria, Kalle, Rickard, Emma, Love och Theo så bakade vi peppakakor och julmyste. Hade jättekul med allihopa och det kändes lyckat och blev massa peppisar. 
I söndags träffade jag Sandra och Klara och myste i stan. Vi kirrade lite julklappar och sen satte vi oss på Espresso House och åt mellis och pratade. Älskar dem så mycket, så himla goa!!! Så där satt vi ett tag och snackade om allt möjligt, skolan, kompisar och massa annat. 
När jag kom hem så pyntade vi granen och kokae knäck tillsammans med mamma. SO MUCH JULFEELING ♥♥♥ Nu ska jag snart äta och sen ska jag gymma med Ebbsi, hoppas ni får en bra kväll! Puss ♥
 Jag & Empan i fredags när vi gick Luciatåg i skolan

Kommentarer:

1 Klara:

skriven

Puss på dig darling å uppdatera mer!!

Kommentera här: