Fritt vilt

Hello u guys. Igårkväll kom jag och Emma fram till Robin vid nio ungefär. Så mötte killarna oss vid busshållsplatsen eftersom vi aldrig varit där förut haha. Vi kom hem till Robin som skulle vara barnvakt åt sin lillebror så då spelade vi först ett spel med honom när man skulle rita och sen gissa och skicka vidare och grejer. Ingen idé att jag ens försöker att förklara. Jag var iallafall i lag med Jonas och vi vann (iofs delad första plats med typ fyra andra). Robins lillebror var hur gullig som helst, 7 år azz. Sen skulle han lägga sig och då satte vi på en norsk skräckfilm som hette Fritt Vilt tror jag. Jag tyckte inte att den var så jätteläskig men när det väl händer nåt, ni vet sånthär ryck, så blir jag så rädd att jag kan inte rå för att jag skriker hahaha. Blev ju inte bättre när Jonas som skulle göra så jag kände mig säker skrämde mig flera gånger hahaha. Men det var mysigt! Sen satt vi bara och snackade och Kalle och Robin spelade lite gitarr, hur gos????? Jag och Empan åkte hem till oss strax efter tolv iallafall. 

Idag är det farsdag så har firat min fina pappsi lite, han gick massa grattis och en ask med praliner som jag och min lillebror köpte tillsammans. Pappa verkade bli jätteglad, han gillar ju choklad hihi. Lite roligare än att få en Aladdin-ask ibland kanske. Det stod mellan praliner och en tröja men ni vet ju mitt beslut där azz. Sen lite senare kom farfar och åt middag med oss. Så så har min dag varit och nu sitter jag och pluggar Biologi som jag fakiskt måste fortsätta med. Vi hlrs när vi hörs finisar, sov gott sen!!!! 
Pappas praliner från Pralinhuset i stan

Kommentera här: