Helg

Äntligen helg igen, eller vad säger ni?? Igår fyllde Empan 15 år!!!! Så hon och jag drog en födelsedagsfika hemma hos mig direkt efter skolan med te i höstvädret. Visst låter det mycket mysigare när man ba "i höstväder" men egentligen är det inget glamoröst alls, jag skållar bara tungan typ hahaha. Hon fick iallafall ett skärp av mig från MQ som jag visste att hon ville ha och hon verkade bli jätteglad hihi. Hon åkte hem strax innan middagen, sen åt jag med hela familjen, så himla mysiit. Därefter gjorde jag mig iordning snabbt och sen åkte jag hem till Benjamin. Vi kollade lite på film och chillade bara. Sen gick vi på en liten promenad och sen fick jag skjuts hem av papi runt halv tolv, hur skönt?? Börjar ju bli så kallt nu och var dessutom hur trött som helst. Höll på att somna mot Benjamin ett tag hahaha jag måste vara ett roligt sällskap azz. Så idag sov jag ut, tror inte ni anar hur skönt det var!!!! Brukar vakna av mig själv vid 7-8 på sistone, ingen aning varför men idag lyckades jag somna om #score. Orkade inte sminka mig idag så drog bara på mig kläder och sen åkte jag till Täby och mötte upp Jonas, Kalle, Robin och Rickard. Fina killar det där!! Vi tog en liten fika och snackade och gick runt lite i affärer. Nu sitter jag på tåget hem och ska förmodligen plugga lite när jag kommer hem. Kanske ta en kopp te i det här höstvädret (ha ha i'm so funnieeee). Sen ikväll ska jag hem till Robin, hoppas ni får en bra kväll för det ska jag ha. PUSSSSS
Jag och Love i torsdags

Kommentarer:

1 Michelle Lindh:

skriven

Älskar färgen på din jacka. :)

Kommentera här: