Långfredag

Hej hörrni!!!!! Long time no see, men denna blogg håller på att dö ut. Men slänger väl in nåt då och då för mina friendos (skoja, har inga vänner, jag är rätt ensam) att läsa. Jag har iallafall påsklov nu som de flesta andra, vilket som jag hittills spenderat med att flytta samt vara i Karlskrona med mina favvisar. Vi har bara snackat för det mesta, vi har liksom inte hittat på något speciellt. Suttit vid vattnet, ätit jordgubbar, träffat Ebbas kompisar, gått på promenader och sånt där mysigt. Jag bodde hos Emma, och Hanna med. Hade inte träffat Hanna på nästan två år så det var verkligen på tiden!!!!! Men det blir ju lätt så när man bor i varsin ände av landet, blä. 
Åkte iallafall i tisdags och kom hem igårkväll, har haft det så sjukt bra!! Världens bästa girlz. Here's some pictures, sen hörs vi när vi hörs hihi. PUSSPUSSPUSS


Kommentera här: