16 februari 2014

Hej kompisar, ligger i sången med Tammie sovandes bredvid mig. Världens gosigaste vovvis. Tidigare idag var jag på gymmet, körde mest armar och kondition idag så det var skönt hihi. 

Igår åkte jag till Sebbe vid 13, hade inte varit hemma hos honom förut så det var kul hihi. Vi kollade lite på film, vi såg blandannat Frost som alla snackar om!! Så himla mysig film, älskar ju barnfilmer så det var perfekt hihi. Stackars Sebbe tyckte väl inte att den var riktigt lika bra som jag tyckte, hahaha. Men det är iallafall ett tips från moi. Sen vid sex kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt till mina kusiner för att fira Hugo som fyller 5. Så hög ljudnivå med alla småkussar hahaha men det var kul. De är så goa allihopa! I fredags var jag hos Moa och bara tog det lugnt hihi. Massa skratt och prat var det iallafall!!
Yammie för typ exakt ett år sen

Kommentera här: