ny vecka

Helluu, tänkte slänga in en liten uppdatering snabbt. Ny vecka nu!! Skönt med helg må jag säga, och denna vecka är lugn i skolan till och med. Kan berätta lite om min helg hihi. I lördags var jag i stan och handlade present till Norea och till min lillkusin som fyller 5 nu i februari!! Norea fick ett skal från Marc by Marc Jacobs, och Min kusin kommer få nån ny plattform till sitt skylandersspel. Var inne på leksaksaffären och alltså finns så mycket nya leksaker!!!!! Blir typ sugen på att köpa massa. Ååååh. 
Sen åkte jag hem, sminkade mig och åkte till mot Farsta där Norea hade tjejmiddag. Tar ju en halv evighet att ta sig dit, men värt var det ju iallafall!! hade det jättekul, och var kul att få träffa hennes vänner för första gången också! Hon verkade bli glad för skalet iallafall, så det var ju kul det med hihi. Framåt tolv åkte jag hem och sen på söndagen gymmade jag och sen kom Sebbe över. Så vi kollade lite på film, åt middag och så sen sov han här. Mysiit hihi. Imorse åkte vi tillsammans med bussen ned mot station eftersom han skulle till skolan och jag skulle ha simning som första lektion. Det gick väl bra, drunknade inte iallafall hohoho.

Nu ska jag försöka göra ett till försök till att sova. Nattii babes, sov gott hihi
hihihihihi

Kommentera här: