Romme


Hei u guys!! Long. time no see. Allt bra med er?? Med mig är det bara bra, idag har jag varit i Tomme med skolan. Så kul!!!!! Tredje gången jag åker i mitt liv, och det är så jävla kul! Denna gång gick dessutom bättre än förra året (tack och lov). Jag åkte runt i alla möjliga backar med Empan och alla killarna i klassen. jag ramlade ju såklart en del gånger hehehe, och var alltid den som kom sist med de väntade snällt på mig i backarna och nedanför. Sen efter nån timme gick det bättre och jag hängde med relativt bra azo. Lyckad dag iallafall!
Ikväll skulle jag haft övning med militären, men eftersom vi kom hem från Romme strax efter 19 så hann vi inte ut till Livgardet. Så får helt enkelt skippa denna övning, skittråkigt. Ska nog bara vara hemma ikväll, hade tänkt träffa en kompis men det blev ändrade planer. Rätt skönt att bara vara hemma ändå, och kunna lägg mig tidigt hihi. Men hoppas att ni får en rolig kväll iallafall, puss!!!!!!

Kommentera här: