2014

Heigoingar!!!! Hur har er jul och nyår varit? min har varit i jäkla bra, har myst massor med världens finaste familj och släkt, fått massa fina presenter som jag önskat mig och träffat kompisar. Om ni vill veta lite kort vad jag fått i stora drag så har jag fått en IPhone 5c, Marc by Marc Jacobs-skal + örhängen, berlocker till mitt Thomas Sabo-armband, smycken, nagellack, underkläder, kläder från bondelid, träningskläder och pengar hihi. Hoppas ni hade en mysig jul med er familj och fick det ni önskade er finisar. 
Idag har jag träffat Norea i stan och gått runt och kollat lite i affärer. Köpte en penna, pennskrin och kastanjevatten, och en present till min lillebror som snart fyller år. Kan visa den när den är öppnad!! Senare ikväll ska jag till Kevin och sova där, vi kollar väl på någon film eller sådär. Igårkväll var jag på fest, Ebbas bror fyllde 20 så han hade hyrt lokal och sådär. Var kul och trevligt folk där azz. Kul att träffa Ebba och Ellen som jag inte träffat på ett tag!! Tidigare på dagen gymmade jag med pappa och min lillebror. 
Annars har jag mest träffat kompisar nu på lovet, och inte bloggat (som ni märkt). Glömmer bort det hela tiden hehehehe och har likz inget intressant att berätta riktigt. Men ska försöka slänga in nåt inlägg då och då hihi. Ha det bäst nu u guys, puss!!!!
Lade upp den här på instagramma häromdagen, hur mycket har jag inte förändrats på bara ett år?!?! sick hahaha

Kommentera här: