svar på tal (update)


hello u guys fick en kommentar (ja ni läste rätt, jag fick en kommentar) som jag tänkte svara på. När jag pratade på Jackie så var jag först och frågade i butik och lämnade nummer, sen ringde de upp mig och vi bestämde allt. Min kompis praoade i en annan jackiebutik vid ett annat tillfälle, så jag tror de är ganska mottagliga för praktik hihi. Lycka till, kram!! 

uppdatering: jag var lite sent ute så jag frågade typ en vecka innan och sade att jag behövde svar ganska omgående hehehehe men de ringde bar nån dg senare! 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tack så jätte mycket för svar ! Ungefär hur snabbt tog de innan dom ringde upp dig?

2 Anonym:

skriven

Ungefär hur lång tid tog det innan dom ringde upp dig ? Tänkte kanske fråga nämligen :) Hur länge pratade du där ? :)

Kommentera här: