vintermarsch 2014

Hei u guys, what's poppin'? Säger man ens så? Oklart haha. Hur är det med er? med mig är det bara bra, hade vintermarsch från fredagkväll till söndag tidig eftermiddag. Den var sjuuuukt jobbig, speciellt för en liten klenis som mig. Pulsa i snö i skogen/ängar, bära tunga väskor, lite sömn utomhus, kallt väder, snabbt tempo osv. Låter väl kanske inte så mycket med fem mil under tre dagar, men det känns när man väl är i situationen ska jag säga er. Svimmade två gånger hehehehe. Men var sjukt utmattad och jag har så korta ben så kan inte ta lika långa steg, så jag hann inte med, och så hade jag druckit och ätit lite för lite och det i samband med fysisk ansträngning slutade i svimmande hahaha. Men befälen var snabba på plats och min stridspartner tog så bea hand om mig hihi. Var verkligen en kul helg, och känns ändå bra att man klarade det tillslut, trots att jag var nära på att ge upp alot of times hahaha. Men så otroligt sköna människor och lärorik helg, är så glad över att jag är med i detta trots att jag tycker att det kan vara väldigt jobbigt ibland. Har däremot (bortsett från träningsvärk) väldigt ont i min höft och knä nu. Får alltid så när jag sprungit eller gått långt, borde kolla upp det azz. Nu ska jag dock sova, got some sleep att ta igen. Sov så gott finisar. 
bild tagen av Kalle i helgen hihi 

Kommentera här: