"Förr eller senare exploderar jag"/ The fault in our stars

Här om dagen hade jag namnsdag och fick fina blommor och en bok av familjen. Jag läser inte böcker särskilt ofta nu för tiden, en jag skulle gissa på att det beror på att jag inte har orken till att hitta böcker som är bra. Men denna gång tänkte jag faktiskt att jag borde läsa lite för att förbättra min svenska och grammatik (för er som känner mig så vet ni ju att jag börjat bli helt besatt av att grammatiken ska bli rätt), så jag gav denna en chans. Hade hört mycket bra om den, och när jag väl satte mig i solen (!!) igår sträckläste jag 100 sidor. Den är sjukt bra, verkligen ett tips för er som har lite cheesy smak som mig, men ändå vill ha något som bryter mönstret. I sommar kommer även filmversionen ut, så för er som inte heller är så förtjusta i att läsa kan ju se den då hihi. Ville bara dela med mig av detta, hoppas att ni får en bra kväll!!

Kommentera här: