Godmorgon

Tänkte berätta kort om de här senaste dagarna när man varit ledig, så himla skönt!!!! Snart är det sommarlov också, saker å ting kan inte bli så mycket bättre. 
På valborgsmässoafton var jag i Vallentuna, mötte upp emma och donnika, för att sedan gå hem till emelie. Hade aldrig träffat någon där förut förutom emma och Theo men de var trevliga hihi. Vi gick och kollade brasan (i spöregnet) och sen gick vi hem till Emelie igen. Sedan skulle vi dragit vidare till en fest men istället mötte vi upp dem vid en udde. Kommer inte ihåg allas namn men vi startade iallafall upp en liten brasa och bara umgicks :-) vi mötte också upp Jonas, Robin och alla dem. Kvällen blev rätt lyckad tillslut!! 

Dagen efter det träffade jag Victoria i Täby centrum, så himla kul att ses igen hihi. Fick en bodysplash från victoria's secret och en badgrej från lush av henne i födelsedagspresent, så himla gullig!!!! Vi gick runt lite i affärer men hittade inget speciellt direkt, men det var kul att bara ses och snacka hihi. Därefter träffade jag Ellen och tog sällskap med henne hem. Bästa ellz <333

Igår mötte jag Ellen och åkte in till stan för att träffa Ebba och Alex. Var hur länge sen som helst som jag träffade Ebba så det var sjukt kul. Vi fyra tog en kaffe (chaite för min del) på Waynes och snackade. Mycket snack om tatueringar, Alex hade några assnygga på armen. Skulle vara kul att tatuera sig, men det måste ju liksom vara nåt som man verkligen vill ha, så att man inte ångrar sig sen. Men har ju ett par år på mig att klura ut det azo. Sedan åkte vi hem igen, och efter middagen åkte jag till Ellen och Ebba igen. Efter ett tag kom Samuel och Marcus. Vi satte på en skräckfilm, dark skies. Den var rätt äcklig men inte direkt så att man ryckte till, som tur var. Lite äckligt för att personerna som drabbades av aliens hade först haft oförklarliga allergier (som jag haft) och sen blött näsblod. Vad händer idag när jag vaknar?? Min lillebror har blött näsblod, hahahah alltså vad är oddsen?? Vi hade det iallafall jättetrevligt under kvällens gång och vi avslutade som tur var med en komedi :) jag kom hem strax efter ett och nu ska jag snart åka till centrum med mot och lillebror. Hoppas att ni får en toppenlördag!! Puss och kram hihi
Jag och Theo i onsdags hahaha 

Kommentera här: